Saturday, August 13, 2011

Contest Tentang Aku



Contest ini ada 2 kategori..so peluang untuk korang cerah sekali sebab ada pilihan..betul tak??so, cepta-cepatlah merebut peluang keemasan ini..! So jom tengok syarat-syaratnyer.. :
* Follow blOg saya.. ( penganjur )
* Letak entry ini..
* Tag 2 orang kawan
* Dan letakkan Banner sekali
* Letakkan Korangnya contest di komen 
Kategori 1  
*Gambar anda dan keluarga
* Ceritakan sekali

Kategori 2 
* Gambar anda dan kawan
*Ceritakan sekali

announcemont.!!!

bagi sesiapa yang ingin join lebih dari satu,sila buat entry yang lain..

penganjur sudah pening jika dalam satu entry ada banyak kategori,..bagi yang telah siapkan entry tidak mengapa..bagi yang baru buat hendaklah buat satu entry bagi setiap kategori..jika tidak, saya akan pilih entry yang TERBAIK sahaja dari entry korang tu untuk dimasukkan kedalam list..

contoh :


entry pertama : [ Contest ] Cerita Tentang Aku..!
entry kedua :[ Contest ] Cerita Tentang Aku..!



Hadiah :

Juara :  Top-Up RM 5, 1 Header 1 Banner
Naib Juara : 1 Header 1 Banner
Tempat Ketiga :  1 Banner 1 Resepi

Okey Kalau Nak join Sila Nyatakan
* Nama Penuh
*Url blOg
*Email
*Nama Dalam Facebook
*Jantina 
*Umur


Banner Contest :

Pemilihan :
* Dari Segi Gambar
* Dari Segi Cerita
*Kedua-dua Kategori ada 3 pemenang

Tarikh Tamat  : 10/9/2011 ( Mungkin Dipercepatkan )

Selamat Mencuba.. :)

0 Pengomen Terhebat !!:

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah