Saturday, August 13, 2011

Jadi Pemenang Pengulas Tersohor Bulan December



Hai! Wah..! Aku dah jadi terlebih hormon gembira! Nak tahu sebab apa? Sebab aku jadi pemenang tempat pertama Pengulas Buku Tersohor! Syukur!

Mulanya aku takut juga sebab ada sorang ni namanya Aishah Adlina & Nurul Syafiza. Dia jadi macam saingan aku lah camtu... Jadi aku berusaha b'sungguh-sunguh tuk menang ar..

Kepada yang tak tahu lagi berkenaan Pengulas Buku Tersohor, boleh pergi ke laman web kak Farihah Iskandar untuk maklumat lebih lanjut. Aku memang penat mengulas kat blog kak Farihah. Sampai ketandusan idea tahu! Chaiyok-chaiyok! Aku akan bawa pom-pom dan bersorak kepada pengulas blog kak Farihah yang lain! Semoga berjaya!

0 Pengomen Terhebat !!:

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah