Monday, December 05, 2011

Alhamdulilah. Menang Giveaway!


Hai semua.. Miss Blogger hepy tahap gaban.. Jangan tanya apa tuh gaban.. Miss Blogger pun tak tahu.. hehee..
Ok.. Tanpa membuang masa lagi.. Miss Blogger beritahu...


Saya kan masuk giveaway nie! pada 4/12/2011
Lepas itu dalam shoutbox kata 


Terima kasih!
Orang pertama saya beritahu ialah mak.. Mak hepy..

nak tahu saya dapat hadiah apa ??
tapi jangan jeles.. boleh cemburu jer..


So ? Apa macam ? korang nak ke ?? Apa tak nak ?? Hhaaaa

  • HANTAR BUTIRAN SEPERTI :
  • NAMA : Fatimah Azzarah
  • HADIAH : Branded Shawl
  • URL BLOG : http://sicomel06.blogspot.com/
  • NO. BERTUAH KORANG : 254
  • ALAMAT RUMAH : ____________________
  • NO. PHONE : ____________________


Saya sudah buat.. Saya pertama kali dalam sejarah dapat hadiah dari blog yang lumayan.. Mahallah.. Selalunyer topup dan pasal blog jer.. tapi nie lain.. Alhamdulilah! Terima Kasih Allah! :)




 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah