Thursday, February 09, 2012

Kelas Tambahan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Saya nak beritahu semua orang yang saya akan bermula kelas tambahan pada minggu depan bersamaan dengan 13. Feb. 2012.. Mesti penat.. budak kelas 6Amanah dan Arif akan balik pada pukul 5 petang. Manakala budak Budiman , Cekap dan Dedikasi akan balik pada pukul 3 petang. Mesti penat! Malaslah.. Tapi nak dapat 5A! : )


Nak tahu jadual saya pada setiap kelas tambahan ?

Saya pun tak tahu hehee.. Jangan marah yer.. 
Lupa nak ucapkan kepada sahabat saya yang lahir pada 7. Feb. 2000 hepy besday.. Semoga panjang umur dan murah rezeki.. Doakan saya dapat 5A dalam UPSR.. hehee.. ; ) dan kepada kawan saya besok 10. Feb. 2000.. Hepy besday gak yer.. semoga panjang umur dan murah rezeki.. Doakan syaa dapat 5A dalam UPSR.. ; )


Selamat Tinggal !

1 Pengomen Terhebat !!:

emy|farid said...

slmt berkelas tambahan. :)amin 5A upsr

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah