Tuesday, July 31, 2012

Pemenang Segmen : Saya Nak Kad Raya by Fatimah Azzarah

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Tahniah kepada yang menang ! Yang tak menang tak apa.. Jangan mengalah.. Lain kalo ada lagi.. : ) Cuba lagi.. Ehemm.. Kad raya saya bagi 7 orang .. hehe.. Dan 1 Top Refferal ! Yang paling atas eik .. 















Dan top refferal ! Siapa dia ?? Dia yang paling atas yer !

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Tahniah Sekali lagi ! Saya guna Uncle Random ! Yang menang sila beri 

Sila hantar kepada saya info ini di  fatimahazzarah06@gmail.com atau Facebook
Selewat-lewatnya 7 / 08 / 2012

Nama : 
Url Blog :
Alamat Rumah :
No. Phone : 


Terima Kasih

7 Pengomen Terhebat !!:

Norain Hana Badarudin said...

saya dah send..alhamdulillah saya menang..thnkz!!

gmail id saya: hana badar

Norain Hana Badarudin said...

http://sukemainmain.blogspot.com/2012/07/alhamdulillah.html
entry khas tuk fatimah Azzarah :D

SaidatulAzwa said...

Takpa rezeki takdak :)

Nurul Farain :D said...

Alhamdullillah :) Rezeki ramadhan. Dpat jugak Top Refferal :)

Hanis Syazana ( Hansya Amie ) said...

tahniah semua pemenang...

Cik Fie said...

tahniah ye kepada pemenang2 GA ohsem ni :)

adibahfaizah said...

eh, ada blog kawan sye lah..:)

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah