Friday, August 31, 2012

Saya Nak Duit Raya Cik Misya

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Kisah Saya dan Duit Raya

Zaman kanak-kanak sememangnya memang seronok dan menari. Saya selalu dengan geng sekolah pagi , jalan-jalan pergi kumpul duit raya. Kitaorang selalu bila datang rumah mesti ketuk pintu dan cakap ' Assalamualaikum. Kami datang nak kumpul duit raya dan nak ucapkan selamat hari raya dan nak datang raya ' Macam apa entah. bila difikirkan balik , macam apa entah buat. macam gila pun ada juga. haha.. Paling seronok bila dapat duit raya banyak. Kitaorang pergi tengah hari balik petang. Bila petang jer , semua pegang perut. Dah boroii.. Saya memang tak boleh isi banyak-banyak. Nanti muntah. Adoii.. Kitaorang bila datang satu rumah ke satu rumah mesti cerita dan gelak ketawa kuat-kuat. Balik jer dari jalan raya mesti kira duit raya dan tunjukkan kepada abang dan kakak saya. 

Syarat Contest Cik Aimi


Pantun Buat Cik Aimi



Soalan Cepumas 

Ucapan Buat Cik Misya


Tamat

31 / Ogos / 2012


7 Pengomen Terhebat !!:

nursuriani said...

join contest yang sama. goodluk untuk kita berdua!! huhuhu

cci said...

gud luck.. ^_^

Fi said...

Gud luck ^_^

Aida Shafi said...

Wahh,menarik..Good luck!

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Salam dear.. Thank you for joining my contest.:) Jawapan kepada soalan : Em kenangan yang tak boleh dilupakan 2 tahun lepas.. 1 Syawal betul-betul jatuh pada birthday saya 10 September. 10 hari sebelum tu, 31 Ogos 2012 Hari Merdeka yang merupakan hari saya dan incik tunang sekarang declare perhubungan.^_^ Now Alhamdulillah kami dah masuk tahun kedua. Jom singgah entri terbaru saya..=) http://www.aimisyahirah.com/2012/09/doa-apabila-hati-disakiti.html

Kakakshop said...

http://sicomel06.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-cik-misya.html

Kakakshop said...

Salam.
Bagi yang ada blog
dijemput untuk menyertai GA kami di:-
http://homestayskudaijohor.blogspot.com/p/ga-homestay-alya.html

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah