Monday, October 22, 2012

Updated Untuk Hot and Super Giveaway !


Nak dekat tamat dah GA dan contest saya , tapi tak mencecah 100 atau pun 50 peserta . Jika kurang dari bilangan itu , maka serta mertanya GA akan tamat !

Hadiah dia banyak , tapi peserta ? kurang . Kalo macam tuh baik saya tamatkan sahaja kan . Tapi kesian korang yang telah join . Penat -penat join tamat . Kalo tak nak di batalkan maka promotelah . Penat saya cari sponsor . Saya tak nak ' HOT ' . Saya nak follower yang setia . Saya buat contest dan giveaway sebab nak beri sokongan dan nak blogwalking ke blog korang . Best tau ! Saya nak terjah . Saya nak beri sokongan untuk korang lebih suka untuk berblogging dan kenal dengan peserta yang luar dari negeri anda .

Jangan ingat saya nak buat contest sebab hot ! Kenapa saya buat syarat banyak ? Nak tahu sebab ? Saya nak suruh koran buat betul -betul ! Saya tak nak jadi macam hari tuh lagi . Bagi saya senang sahaja . Ok ! Fine ! Lala.. Apa pun kalo sehingga hari tamat belum sampai sehingga lebih pemenang maka serta mertanya terbatal ! Ok ? Setuju ?


Nota kaki :

Pandai anon buat kelakar ! Hepy saya ! suka hati larh nak cakap apa . Hak awak . mulut awak . Saya nasihatkan jaga mulut awak tau . Jangan fikir saya nak berdiam diri kalo awak lebih menyerang . Kahkah..

3 Pengomen Terhebat !!:

Cinta Muka Buku !! said...

SOKONGAN BUKAN SOKONGAM ! ADUYAII ! HY FATIMAH@SICOMEL06 !

Unknown said...

ekeke cinta muka buku, typing errore tuh hiks *tingat cg BM*

Unknown said...

dh tamat ke ? alaa , bru nk join untuk second blogger

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah